Ak sa z akéhokoľvek dôvodu rozhodnete odstúpiť od nákupu, musíte nás o svojom rozhodnutí informovať do 30 dní od prevzatia produktu v súlade s platnými právnymi predpismi na ochranu spotrebiteľa. Na vrátenie tovaru nie je potrebné uvádzať dôvod. Oznámenie o odstúpení od zmluvy môže spotrebiteľ zaslať e-mailom na adresu info@vitapur-spanok.sk.
Lehota 30 dní na vrátenie začína plynúť dňom, keď spotrebiteľ tovar prevezme. Všetky vrátenia, či už organizované cez nás alebo spotrebiteľom, musia byť zaslané do nášho hlavného skladu v Slovinsku:
Skladišče Svilanit KamnikKovinarska cesta 4,
1241 Kamnik
Slovinsko
Ak ste už produkt obdržali a rozhodnete sa od zmluvy odstúpiť, ste povinný vrátiť tovar späť nám alebo nášmu splnomocnenému zástupcovi a podľa tohto postupu do 30 dní odo dňa oznámenia o odstúpení. Lehota na vrátenie tovaru je zachovaná, ak tovar odošlete pred uplynutím 30-dňovej lehoty.
Spotrebiteľ zodpovedá len za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom iným spôsobom, než je nevyhnutné na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Pred odstúpením od zmluvy je spotrebiteľ oprávnený tovar prezrieť a vyskúšať v rozsahu potrebnom na zistenie jeho vlastností, nesmie ho však po rozhodnutí o odstúpení ďalej používať. V prípade zníženia hodnoty tovaru v dôsledku nadmerného zaobchádzania zodpovedá spotrebiteľ za vzniknutú škodu.
Tovar musí byť vrátený nepoškodený, v pôvodnom množstve, pokiaľ nedošlo k jeho zničeniu, poškodeniu, strate alebo zníženiu množstva bez zavinenia spotrebiteľa. Oznámenie o vrátení alebo samotný tovar sa považujú za doručené v lehote, ak sú odoslané a doručené v rámci stanovenej lehoty.
Tovar musí byť vrátený spolu s kompletnou dokumentáciou a faktúrou. Po prijatí vráteného tovaru vám bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní odo dňa prijatia oznámenia o odstúpení, vrátime zaplatenú kúpnu cenu (ak medzičasom nebola platba kartou ešte spracovaná).
V prípade, že bola pri nákupe uplatnená zľava alebo zľavový kód, tieto prostriedky sa nevracajú, pretože išlo o zľavu, a vrátená bude len skutočne zaplatená suma.
Pri kúpnych zmluvách si vyhradzujeme právo zadržať vrátenie platby, kým nám nebude doručený tovar, alebo kým nám neposkytnete dôkaz, že ste tovar odoslali späť.
Vrátenie peňazí bude spracované rovnakým spôsobom platby, ak ste výslovne nepožiadali o iný spôsob a tento nezahŕňa žiadne dodatočné náklady.
Spotrebiteľ nemá nárok na vrátenie dodatočných nákladov, ak si výslovne zvolil spôsob doručenia iný ako najlacnejší štandardný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.
Spotrebiteľ je povinný oznámiť spoločnosti vrátenie alebo reklamáciu vopred prostredníctvom e-mailu na adrese info@vitapur-spanok.sk predtým, než odošle tovar späť. Spoločnosť uhradí náklady na spätné doručenie len v prípade, že vrátenie bolo oznámené vopred. Ak spotrebiteľ zabezpečí vrátenie tovaru sám, náklady na dopravu mu nebudú preplatené.
Postup vrátenia
V prípade vrátenia produktu vás prosíme, aby ste nás o svojom rozhodnutí informovali do 30 dní od prevzatia tovaru. Na spracovanie vrátenia je potrebné poskytnúť nasledujúce dokumenty a informácie:
- Faktúru k zakúpenému produktu.
- Fotografiu produktu, ktorý vraciate.
- Jasné vyjadrenie vašej preferencie – či si želáte výmenu produktu alebo vrátenie peňazí.
Náklady na spätné doručenie hradí spoločnosť Vitapur GmbH, ak je vrátenie tovaru organizované nami. Pokiaľ zákazník zabezpečí vrátenie tovaru samostatne alebo bez predchádzajúceho oznámenia a v rozpore s touto návratovou procedúrou, náklady na spätné doručenie znáša v plnej výške zákazník. V takomto prípade tiež nemôžeme zaručiť včasné spracovanie reklamácie.
Vratné štítky neposkytujeme; namiesto toho zásielku vyzdvihne GLS priamo na vašej adrese. Prosíme, aby bol tovar starostlivo zabalený v pôvodnej škatuli.
Čo od vás potrebujeme:
- Vaša adresa na vyzdvihnutie zásielky (ak sa líši od doručovacej adresy).
- Preferovaný dátum, kedy má GLS zásielku vyzdvihnúť.
Pri vyzdvihnutí zásielky vám GLS vystaví potvrdenie o prevzatí. Ak nám tovar vrátite týmto spôsobom, vrátenie peňazí bude spracované okamžite. V opačnom prípade počkáme, kým zásielka dorazí do nášho skladu.
Ak po doručení tovaru zistíme dodatočné poškodenie, môžeme z hodnoty vrátenej sumy odpočítať primerané percento. V takom prípade vás budeme vopred kontaktovať.